Az alábbi levél az interneten terjed. Valójában egy esettanulmány, melyben a  „szerző” levezeti, milyen trükkel jutnak havi 480ezer forintos jövedelemhez sokgyerekes  roma családok. 
 
Szerző: Ventura Blvd  2009.02.18. 18:40 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr8951303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

posada 2009.02.20. 10:52:07

Sajnos sok igazság van abban ami terjeng!
Mikor én el mentem segélyért nem kaptam,a melettem álló tele aranyal fel pakolt cigány asszony igen!De nem kell nekik ehez arany!Nekik ez jár!Nekünk is,járni jár,csak nem jut!!
A munkanélküli hivatalban ugyan ez a helyzet!
Én ismerek normális romát is,nem is egyet!!De az tagadja,hogy roma!
De nem is áll sorba a segélyért!
Van gazdag roma,és mezitlábas roma!Mind a kettő lop,csal,stb....
A közte lévő roma,meg igyekszik tagadni a származását!Nem azt mondom,hogy ez a normális!De sajnos az emberek
IGY ITÉLKEZNEK!!!!
És ez igy volt ,van,és lesz is!

Pénzfa 2009.02.20. 20:23:30

Most járok itt először, és nagyon igényesnek tartom ezt a blogot!

Hajrá csajok!

Nem akarok polgárháborút. Se segélyt. Normális országra vágyom, mert megérdemlem.

Jól létre, jólétre vágyom - mert megérdemlem.

Nem értek egyet a megélhetési bűnözéssel, szerintem csak bűnözés van.
Nem értek egyet a jelenlegi családtámogatással, mert ez homokszórás.

Nem értek egyet az uszítással, mert sehová sem vezet.

Nem értek egyet azzal sem, hogy nincs vezetője ennek az országnak.

Én egy virágzó országra vágyom - mert megérdemlem.
süti beállítások módosítása