Megint volt egy fárasztó éjszakám. Nem panaszképpen mondom, de kicsit unom a Dixi szerelmeit. Megint az történt, hogy leitta magát, részegen ült a fürdőszobában, támasztotta a homlokát a kádnak. én meg fogtam a fejét, amíg hányt, diktáltam bele a kávét, és őriztem egész éjszaka, nehogy hülyeséget csináljon. Mert a szívére vette, de nagyon, amikor annak hülye pasinak, akibe két hete zúgott bele, a felesége vette fel a telefont. Te ki vagy, kérdezte Dixi némiképp meglepetten. Miért te ki vagy édes, válaszolta kissé barátságtalanul a nő. Nyilván nem ez volt az első félrelépése az urának. Gergőt keresem, sziszegte Dixi a kagylóba. Mire a nő: a férjem nincs itthon. Jó kis menet volt, képzelheted. Azóta a Dixivel nem lehet beszélni. Egyfolytában bőg.  Persze kicsit sem hiányoznak a Gergőről szóló monológjai. Sőt, baromira örülök, hogy nem kell hallgatnom az ömlengéseit a tökéletes kockahasúról. Aki a legjobb pasi az ágyban. Mintha létezne ilyen egyáltalán. http://mertmegerdemled.blog.hu/2009/01/18/te_milyen_vagy_az_agyban_105Abból is elegem volt, hogy valahányszor felhívtam, belesusogott a telefonba, hogy most nem jó. Ezt a - jaj most rögtön elmegyek- hangszínét útáltam a legjobban. És ez nem féltékenységből mondom, elhiheted. Nem azért, mert nekem is, hogy úgy mondjam egészségügyileg szükségem lenne arra helyzetre, amikor az ember egyszer csak ilyen hangon kezd el dumálni. Mert én speciel ezt az olvadt vaj hangot soha nem használom. Még akkor se. Csak éreztem, hogy ezzel a pasival valami nem gömbölyű. Az ilyesmit az ember megérzi. És nem örülök, hogy igazam lett. Csak azért mesélem el, mert hívom ezt a lökött tyúkot egész délelőtt, de nekem nem veszi fel. Hívd már föl légyszi,  és magyarázd meg  neki, hogy az ember negyvenhez közel, már nem hajt nős pasira. Felejtse el, örüljön, hogy kiderült, és keressen olyat, akivel van élet az ágy után is. Nincs igazam? 

Szerző: Ventura Blvd  2009.01.21. 18:51 1 komment

Címkék: nős pasi kockahas belezúgni

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr61894058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jacques Ucca (törölt) 2009.02.07. 23:29:51

Végül is mindenkinek istenadta joga úgy elrontani a saját életét ahogyan csak neki tetszik..
süti beállítások módosítása