Egyébként életem legszörnyűbb bulija volt. Mindenki a párjával enyelgett, csak én voltam egyedül. Meg a csokornyakkendős, anyuka kedvence. Valami bróker. Nem tudom, hogyan jutottunk el az ágyig. Így alakult. Ő megkívánt én meg dühös voltam, amiért a Gabi egyedül hagyott. Hagytam, had csinálja. Erősen kívántam, hogy jó legyen. Persze hiába. Közben arra gondoltam, jó kis lelkiismeret furdalásom lesz. Mit mondjak?  Kicsit sem tévedtem. Utána borzalmasan éreztem magam. Pedig nem én tehettem róla, hogy a dokinak dolgoznia kellett. Figyelmeztettem, ha egyedül hagy, bármi megtörténhet. És, ami megtörténhet, az meg is történik. Ráadásul nem is volt jó. A brókernek izzadt a tenyere, az egész két percig sem tartott. Különben is utálom, ha egy pasi közben végig kiabál. Elmondom a dokinmnak úgy, ahogy volt. Részeg voltam, magányos és sértődött. Ha szeret, megbocsát. 

Ha megbocsát, akkor nem szeret

Szerintem ő se ártatlan. Turtira nem. Tudom, hogy tetszik neki az a kis ápolónőcske, az a bögyös, aki mindig köldökig kigombolt, szűk köpenyben járkál. És nem hord melltartót. Ha én lennék a főnöke, nem is engedném betegek közé. Persze a főnökök mind pasik, a bőrükből ők sem tudnak kibújni. Ismerem ezt. Hosszú az éjszaka, nővérszoba ajtaja zárva, a ketteske meg nyomhatja a csengőt, amíg el nem zsibbad az ujja. De én nem akarom tudni, hogy mi történt. Bele is halnék, ha kiderülne, hogy megcsalt. Döntöttem. Nem mondom el. Mi értelme volna. 

Ha ilyen csekélységért elhagy, nem is szeretett igazán. 

És, ha megbocsát? 

Az, ki van zárva. 

Ha ezt elnézi, nem is szerethet igazán. 

Most akkor szerinted bevalljam?

 
Szerző: Ventura Blvd  2009.03.04. 18:48 5 komment

Címkék: buli megcsaltam kórházi szex

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr35981562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisisa 2009.03.05. 09:22:08

Szerintem te nem szereted igazán. Ha ilyeneket gondolsz róla, és dacból, sértődésből lefekszel egy vadidegen emberrel, talán magadban kéne keresni a hibát, nem a bögyös nővérkében.

SciNu 2009.03.05. 10:25:09

Mi a szar volt ez? Egy agy nélküli hülye tyúk 'gondolkodása'? Ha megbocsát nem szeret, ha nem akkor sem? Most mi van?

Jacques Ucca (törölt) 2009.03.07. 21:17:35

Óóóóóó, egy remek példa arra hogy a magunk bizonytalanságát (szeretem vagy sem) hogyan generáljunk más hibájává..
Ugye, Hölgyeim.?!.?! :-) :-)

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2009.03.08. 07:44:02

megmondta neki,hogyha egyedül hagyja bármi megtörténhet....és ezek után nem mondta azt neki a pasi,hogy na takarodj a faszba...

te is szép egy leány lehetsz... 24 órás felügyelő kell melléd,hogy nehogy beleülj mindenféle faszba? Szép vagy

Avatar 2009.03.11. 16:44:36

Erről a gondolkozásmódtól a klasszikus "baszd meg a fűnyíródat, nyuszika" vicc jut eszembe.

"Ha ilyen csekélységért elhagy, nem is szeretett igazán. "
Ha képes voltál megcsalni, csak mert éppen dühös voltál, akkor szerintem Te nem szereted igazán.
Ha szeret, és valahogyan megtudja, hogy nemcsak megcsaltad, de még el is titkoltad, akkor sokkal szarabb helyzetbe kerülsz, mint ha bevallod.
Ha most elhagy, akkor tanulhatsz a dologból, egy újabb kapcsolatodnál nem követed el ezt a hibát csak mert éppen dühös vagy arra, akit állítólag szeretsz.
süti beállítások módosítása