Az történt, mesélte az én barátom, hogy ültem a gép előtt, és a licit lejárta előtt 47 másodperccel adtam meg az utolsó ajánlatomat. A program kiírta, a nyertes én vagyok. Majd a fennmaradó 40 másodperc alatt befutott négy újabb licit. Ez szerintem technikailag képtelenség. Ennyi idő arra is kevés, hogy a felhasználó nevemet és a jelszavamat kitöltsem. Ráadásul négyszer. Nem is az zavar, hogy lemaradtam. Annyi pénzt, amennyiért végül elkelt úgysem adtam volna érte. Inkább az bánt, hogy megingott a Vaterába vetett bizalmam. Lehet, hogy valakik, akiknek megéri áldozni erre, írtak egy programot, amely segít abban, hogy minden őket érdeklő esetben ők legyenek a nyertesek?
Biztosan levédett ajánlat volt. - Mondtam erre. 
Nem, mert ha az lett volna, a gép kiírja, hogy védett ajánlatként az ön ajánlatát felüllicitálták. – válaszolta
Akkor a program meghosszabbította a licitálási időt. 
Nem hosszabbította meg. Azt is biztosan láttam volna. Így ő.
Akkor nem tudom, válaszoltam, De szívesen megírom a blogunkba. Biztosan lesz valaki, aki megmagyarázza. Mert engem is érdekel
 

 

Szerző: Ventura Blvd  2009.01.08. 07:04 7 komment

Címkék: licit jelszó vatera nyertes licitálás védett ajánlat vaterázok felhasználó név

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr4863547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CernaGeza 2009.01.08. 18:43:24

- Egy kurrensebb árucikk esetében a gyakorlottabb vaterázók ülnek a gép előtt (bejelentkezve!), és várják hogy ketyegjen az aukció,kezük a gombon.. Majd az utolsó 5-10mp-ben nyomnak 1 licitet, akár többen is.
- Így magyarázható, hogy 40 mp alatt befutott 4 licit. (még 10 is befuthatott volna..) Előlem is vittek így el már valamit, és volt hogy nekem volt szerencsém.

Ne bánkódj, sokkal kellemetlenebb ha sumák eladóval vagy vevővel hoz össze a sors.

HöZsö 2009.01.08. 18:48:33

Én simán tudok licitálni 10 másodperc alatt. Az adatokat tudja a jelszókezelőm, kattintok hármat és kész.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.01.08. 19:25:50

Van egy tippem erre.

Bejelentkezett mondjuk 2 felhasználónevével. Egyik Explorerben másik Firefoxban, de lehetett Chrome-ban is. Ha két névvel ült a gép előtt, lehetett, hogy egyik, majd másik, és összejön 4 licit.

Ha pedig ugyanattól futott be mind a 4: esetleg megadta a jelszót, és más is próbálkozott, vagy ugyanő, két böngészővel.

Nem próbáltam, tippek. Mindenesetre ha így csinálta, lehet valós.

Mi volt a termék? Mert MK 29-es magnót biztosan nem bundáznak...

Ventura Blvd 2009.01.08. 20:35:04

nem MK 29-es magnó volt, hanem könyv. Kösz a kommenteket, sokat tanultam

gaijin 2009.01.09. 07:47:40

Jó reggelt,

Az eBay-hez külön interface van, amire mindenki elkészít(tet)heti a saját kis progjamját, amely a megadott időben a megadott pénzmennyiséggel licitál, akár a megadott határig. Egyetlen másodperc alatt sokkal többször, mint Te.....

CernaGeza 2009.01.09. 18:27:27

mk29-et is bundázhatnak, ha épp rátalál az mk29 rajongók csapata:)

- Szerintem egy módszer van: kivárni a végéig, és közvetlen előtte ráütni.. A többiek is pontosan ezt csinálják majd.

Nem rossz az ebay sem, de amikor a postaköltség többe' van, mint a termék...

Ventura Blvd 2009.01.09. 21:00:26

sztem nem drága az ebay. Egy match boxot, háromszáz forintért hoztak volna az USA-ból. a párom szerint. Lehet, hogy nem mond igazat?
süti beállítások módosítása