„...Hát az úgy volt, hogy a Józsi épp tökpucér volt, úgy feküdt hanyatt a padlón, mert rohadt meleg volt. Én nem vagyok szégyenlős, meg ő se. Rajtam se volt sok cucc, csak egy bugyi, hogy meg ne főjek. Épp krumplit pucoltam, gondoltam sült  krumplit csinálok. Erre megjött  az Imre. Mondom neki, Imre, hát itt vagy? És szaladtam, hogy a nyakába ugorjak. De ő ellökött magától, és se szó, se beszéd, ott hagyott...” Elolvasod?

Szerző: Nada  2009.02.13. 11:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr98940654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása