Barátaimtól hallottam erről a nőről. Hogy elég neki egy fénykép, és mindent elmond az illető emberről. A fájdalmait, reményeit, látja a lelkét, és a jövőjét. Nem hittem benne. Aztán kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, és úgy döntöttem, felkeresem. A családi fotók között böngésztem, gondoltam próbára teszem. Kezembe akadt egy megsárgult, cakkozott szélű, fekete-fehér kép. Tovább...

Szerző: Nada  2009.02.02. 15:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr79918249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása