Nyilatkozó a rádióban: a Halhatatlan Jimmyért Mozgalom (HAJ) azért küzd, hogy szobrokat állítsanak, utcákat és tereket nevezzenek el a magyar zenetörténelem királyáról, Zámbó Jimmyről." Az interneten indult mozgalomnak jelenleg 64 tagja van.
Ez nem kevés, - nyugtatott meg a nyilatkozó, hiszen a klub még csak kéthetes. Én magam, - vallotta be a szép barna férfihang, édesanyám hatására kezdtem el ezt a munkát, aki nagy Jimmy rajongó és fájlalja, hogy minden idők legnépszerűbb magyar énekesét elfeledik a kereskedelmi médiumok. Dalait, klipjeit nem játsszák. A riporternek arra a kérdésére, hogy a család mit szól a kezdeményezéshez, a nyilatkozó megnyugtatta a hallgatókat, hogy a dolgot a család nem ellenzi.
Na de mégis. Feszegette a riporter. Jimmy emlékét mégis csak a családnak kellene őriznie. Mire a válasz, a családnak elege van a média rágalmaiból, és zaklatásából, ezért őket, mi a HAJ nem akarjuk zavarni.

Mit mondjak, felizgatott a hír nagyon. Annakidején a meglehetősen furcsa haláleset után egy darabig követtem az eseményeket, próbáltam rájönni mi történhetett és miért. Számomra egyetlen dolog derült ki: valami nagyon nem ok. Nem volt ok. életében és halálában sem. Jártam a Köztársaság téri dohos, csiricsárén megvilágított, vásári emlékhelyen, melyet úgy másfél évvel ezelőtt zárt be Jimmy testvére, a zenész zseni népszerűségét egy darabig ügyesen kihasználó öcsike. Azért, mert a hálátlan rajongók már nem hoztak annyi pénzt, amennyit korábban. 
Érteném, ha valaki azért indítana mozgalmat, hogy végre kiderüljön, pontosan mi is történt azon a csepeli éjszakán, amikor véletlenül főbelőtte magát. És vajon, a halálának körülményeit tartalmazó aktát, (ha igaz, amit az egyik testvér egy interjúban állított) mi a manóért titkosították húsz évre. 
 
De lehet, hogy soha nem derül ki az igazság. A feleségén kívüli egyetlen szemtanú bizonyos Hulé Éva, össze-vissza beszélt sokáig. Legutóbb azt nyilatkozta a ma.hu-nak, hogy  minden tragédiája Jimmy halálával kezdődött. Azóta, - mondta a hölgy, aki férjével együtt gyakori vendég volt Jimmyék csepeli otthonában, - mintha átok ülne rajtam!" - Jimmy halála után az emberek leköpdöstek az utcán, és sorozatosan életveszélyes fenyegetéseket kaptam telefonon vagy levélben. Mindenért engem tettek felelőssé. A férjem is beteg lett. Néhány héttel ezelőtt, harminckét évi házasság után a mellettem lévő kórházi ágyon halt meg. Pár nap múlva amputálni kellett az egyik lábamat, majd a másikat is, most pedig egy infarktuson is átestem. Magányos testi-lelki roncs vagyok, akinek már nincs miért élnie. Jimmy halálával az én életem is jóvátehetetlenül tönkrement. Mondta a korábban még jó húsban és meglehetősen felékszerezetten nyilatkozgató asszony. 
 
http://videa.hu/videok/film-animacio/hule-eva-a-tragedia-szemtanuja-jimmy-zambo-7xN2gPUmchR7BYve
 
Azt tehát még érteném, ha valaki Jimmy halála után kezdene újra kutakodni.. De hogy azért dobja be magát, hogy utcákat nevezzenek el róla!
Már megint valami büdös ebben a felmelegített levesben.
 
Szerző: Ventura Blvd  2009.01.14. 14:43 Szólj hozzá!

Címkék: a zámbo jimmy királytitkos akták hulé éva

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr75877373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása