Tíz nyomorult kis dekácskát, annyit bírtam fogyni egy egész napi éhezés után. Egy hajnali teljes óra spinningezés, év eleji munkakezdés dacára. Leírom a tegnap reggelt:

 
Első munkanap ünnepek után. A gyomrom görcsben, denincs kedvem hangulatban beültem abba a téltől mocskos, devizahiteles autómba, végigvánszorogtam a téltől mocskos, bedeszkázott kirakatokkal szegélyezett nagykörúton, és hallgattam a rádióban, hogy 2009-ben mi nem lesz. Nem lesz gáz, mert az ukránok ellopják, nem lesz béke, mert az izraeliek szárazföldön is megtámadták, nem lesz tizenharmadik havi bér, sőt esetleg nem lesz munkahely sem. Nem lesz hitel, mert szegény bankok tönkre vannak menve. Viszont drágább lesz a víz, a szemétszállítás, a villany, a közlekedés, a benzin, a gáz, a korábban felvett hitelek törlesztése, aztán mindezek miatt a kenyér, a tej, meg a többi kaja mind. És még nem is tudjuk, fenyegetett meg a szakértő, hogy ez a sok minden milyen nagyon nem lesz és milyen sokkal drágább lesz. Úgy, hogy aki még nem szorong, kezdje el azonnal.
Egyébként olvassátok inkább Nada fogyiblogját (oldalt a fogyókúra rovatban is kinyithatod). Neki legalább humora van. Nem ilyen negatív, mint én vagyok a sok éhezéstől.
 
Szerző: Ventura Blvd  2009.01.06. 10:06 Szólj hozzá!

Címkék: szorongás bank éhezés devizahitel hiteltörlesztés tizeharmadik havi

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr80860937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása