Pontosan húsz kilóval vagyok több, mint szeretnék lenni. Mint amennyi voltam.
Na jó, húsz kilóval, húsz évvel ezelőtt voltam kevesebb.
De soha életemben, beleértve a terhességet is, még soha, de soha nem voltam 70 kilónál több. Most 79 kiló vagyok.

 

Van mentségem. Persze. Hogyne lenne. Volt egy kiadós lelki bánat. Leszoktam a cigiről. És az évek is mentek piszkosul,
Aztán meg lett egy új pasi, aki jól főz. Szeret enni, inni, aludni, élni. Micimackós. Négy éve azt mondja: nekem így is tetszel. Ez évente két kiló plusz. Az nyolc. Meg a cigi, ( lassan két éve, hogy letettem) még négy. A többi már előtte rakódott.
Ez így nem mehet tovább!
Döntöttem. Vége.
Igaz az ünnepeket még végig nasiztam. Bejgli, szaloncukor, mézes puszedli, csoki, pogi, ropi, chips. Ami a csövön befért. És elmeséltem fűnek fának, hogy nyilvánosság erejével fogyókúrázom januártól.
De hogy?
Testkontrol? Szétválasztós diéta? Káposztaleves? Glikémiás index? Dr. Atkins?
Úgy döntöttem, maradok a lehető legegyszerűbb módszernél: a régi kalóriaszámolgatásnál. Nekem bevált. Egykor.
Az Országos Élelmezés-és Táplálkozástudományi Intézet tápanyagtáblázatát fogom használni.
.
1 kiló mínusz elégetéséhez 7000 kalória kell.
Napi kalória szükségletem: 2400
Napi 800 kalóriát engedélyezek magamnak.
És elhatározok heti négyszer másfél óra sportot.
Ha betartom, napi 1600 kalória mínusz
Ez heti másfél kilós fogyás.

Újév első napja: csütörtök:
Fél tízkor keltünk föl. Kávé, fürdőszoba, kutyasétáltatás. Kicsit émelygek. Mintha a fejem is kezdene fájni. Mindegy erős leszek. Vízbe dobok hat kemény tojást. Lencsét még tegnap főztem. Csak a gazdagság miatt, ami az újévben rám köszönt majd.

Ebéd:
lencsefőzelék, tejföl nélkül,  fél adag        250 cal.
Tojás 1 darab                                       66 cal.
Mozzarella light 1szelet                           28 cal

Leporoltam a pulzusmérő órámat. Újra megtanultam kezelni, és három hét után először elmentem Spinning órára. Kész katasztrófa volt.
1 óra spinning:                                   - 430 cal.
Fél óra infra szauna                             - 150 cal

Ötkor kopog a szemem. Nem bírom ki, hazafele találok a kocsiban valami régi ropit. Megeszek belőle 4 rudacskát. Mennyei. De hány kalória lehet egy ropi?

Vacsora.
Végül is jó kislány voltam. Megérdemlem a rendes vacsit.
1 roppanós virsli:                             125 cal.
2 szelet mozzarella                            56 cal.
1 keménytojás, pici majonézzel           100

345cal vittem be. Brávó Zsame. Egy nap lement.
Hát nem ment le.
Még befaltam két szelet sajtocskát, meg három ropirudacskát.
És fáj a torkom.
Megyek aludni
 

Szerző: Ventura Blvd  2009.01.02. 10:19 2 komment

Címkék: fogyókúra atkins káposztaleves glikémiás zsírszázalék mérés szétválasztós diéta testkontrol index kalória táblázat

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr49852870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tetulada 2009.01.03. 04:05:37

Huh.. kíváncsian várjuk a folytatást!
süti beállítások módosítása