Szóval azért ez annyira gusztustalan, hogy ha egy pasi bekudarcol valamin, akkor azonnal az a valami van rosszul kitalálva. Vágó Pistánk, a nagy magyar zseni, nem is olyan régen elrohant a biorezonanciás cigileszokóhelyre, és ott kissé megilletődve nyomta el "utolsó" cigijét a varázspohárba. Na jó, tény, hogy ezen a poharas dolgon egy percre fennakadt, de aztán azt végül mégis csak nyilatkozta az ő saját szájával, hogy nagyon örül, hogy végre átrezonálódhatott, mert már évek óta szerette volna kipróbálni, milyen is ez.


Hogy milyen ez? Én első kézből tudom, mert megcsináltam. 2008. szeptember 16-án elballagtam épp ide, épp a Pfeifer Ágneshez, aki a tévében is látható volt, és kábé 11-kor elszívtam az utolsó cigimet. Kint a körfolyosón, és nem ám bent a lakásban, mint Vágó ÚR, a szuperintelligens, mert miért is büdösítettem volna be oda, ahová mások leszokni mennek, végtére a hamutartó is a külső ajtó elé van elhelyezve (vannak, akik értenek az ilyen finom célzásból). És még mielőtt elmentem Ágneshez, felkutattam a neten mindent, ami ezzel kapcsolatos, hogy megértsem, miért is megyek, és miért adok ki majdnem 10 ezer forintot, hogy még véletlenül se utólag kelljen picsognom, amiért bedőltem egy humbugnak. Na, de haladjunk sorjában.

Tizenegykor utolsó cigi. Aztán biorezonancia. Aztán kocsiba be, irány az uszoda, közben rengeteg ásványvíz. Usziból kijövet, délután kettőkor felmerült, hogy rágyújtok, mert hogy rá szoktam gyújtani ilyenkor már húsz éve mindig, de ekkor szembe jutott, hogy nem lehet, mert leszoktam. És ennek örültem. A pszichés vágy tehát felbukkant, de csodák csodájára a kínzó nikotinhiány nem. Este sem. Másnap sem. Harmadnap egy kicsit, le is üvöltöttem az összes családtag haját, vissza is rohantam Ágneshez ingyenes garanciába, de végül kibírtam. február 16-án, hétfőn volt 5 hónapja, hogy nem gyújtottam rá. Nekem bevált. Vágókám, tudod?

De az biztos, hogy ha nem vált volna be, akkor sem utólag kezdek hőbörögni, hogy ez csak placebó, meg nem is tudományos, meg hülyeség az egész, meg fú de szkeptikus vagyok. Nem a biorezonanciával van ám a baj, hanem azzal, hogy a mi Vágónk bekudarcolt, de nagyon. Már megint. Mint ahogy bekudarcolt a Pókerarcos játékban az imidzséhez nem illő, halál primitív, ám populáris, közönséges beszólásaival, meg az ocsmány, "ide a lóvét, mert még nincs elég" színezetű bankos reklámjaival. Egyre szkeptikusabb vagyok, ha rá gondolok.

 

Szerző: Nada  2009.02.20. 09:14 7 komment

Címkék: vágó istván leszokás szkeptikus biorezonancia pókerarc

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr49954232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ventura Blvd 2009.02.20. 09:31:04

"Egyre szkeptikusabb vagyok, ha rá gondolok"- Én is. V.I. pénz iránt érzett lángoló szerelme legendás. Így tehát azt gondolom, nem is azért dühös a mert nem tudott leszokni, inkább azért, mert kidobott az ajtón tízezer kemény forintot.

Nada 2009.02.20. 09:35:12

hahaha. gondolod, tényleg kidobta? sztem ezek az újságírók meg tévés személyiségek még zsömlét is ingyér szereznek, hogy majd híres zsömle lesz, mert az ő belükbe kerül.

sanyix 2009.02.20. 13:17:28

vágó "vérszadeszossötétbarom" pityu most egy jó kis SELFOWNEDET nyomott.
Írhatnám az is, hogy FAIL

ykk2 2009.02.21. 13:38:20

vágó lelke rég az ördögé...

Adamfark 2009.03.03. 17:12:26

biorezonancia! RULEZ!
Teatyaég!
Nem dohányzom, absztinens vagyok, mindezt ingyé'...
10.000-be kerül hogy megrezonáljanak?
Jó biznisz!
Mit gyógyít ez még?
Lúdtalpra jó? :DDDD

Ipgaz 2009.03.11. 13:57:22

Nem azért hülyeség mert Vágó azt mondja.

Budapesti Szkeptikus Konferencia 2009
Hraskó Gábor MI REZEG OTT?
Kritikus összefoglaló a biorezonancia jelenségéről. Video (142 MB)

www.szkeptikus.bme.hu/2009/hrasko.avi

süti beállítások módosítása