Az első:

" Néha vereséget szenvedünk.
De a vereségeket úgysem kerülhetjük el.
Ezért aztán mindig sokkal jobb,
ha az álmainkért vívott harcban veszítünk el néhány csatát,
mint ha úgy szenvedünk vereséget,
hogy azt sem tudjuk, miért harcolunk."
(Ceolheo: A Piedra folyó partján ültem és sírtam)

 

A második

" Ha valamit el akar érni, először is legyen tisztában vele,
mit is akar pontosan, tartsa nyitva a szemét,
és koncentráljon erősen.
Senki sem éri el a célját, ha csukva van a szeme."
(Coelho: Az ördög és Prym kisasszony)



A harmadik

"Sokszor éreztem magam megsebezve,
amikor elvesztettem azokat a férfiakat,
akikbe szerelmes voltam.
De ma már biztos vagyok benne,
hogy senki nem veszíthet el senkit,
mert senki nem is birtokolhat senkit.
Ez az igaz szabadság megtapasztalása:
bírni a legfontosabb dolgot a világon,
anélkül, hogy birtokolnánk."
(Coelho: Tizenegy perc)

Szerző: izadóradanken  2009.02.15. 09:26 1 komment

Címkék: idézetek coelho paulo

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr3943933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ventura Blvd 2009.02.15. 13:44:56

Szépek a képek, és szépek az idézetek. Jó volt olvasni ebben az elmebeteg, taposós világban.
süti beállítások módosítása