Velem megtörtént, mindaz, amiről írtál. Amikor a hirdetést, ami táncos lányokat keresett külföldi munkára megláttam az újságban, már hat hónapja szökésben voltunk a barátnőmmel. Egy darabig az anyámnál húztuk meg magunkat, de egy este az élettársa részegen megpróbált maga alá fektetni. Másnap mondtam anyunak, jobb lenne a pasit hanyagolni, dobja ki a francba, kezdjünk új életet. Erre azt mondta, tűnj el innen te kis kurva. Az más, válaszoltam. Két rohadt hónapig csöveztem, lefogytam negyvenöt kilóra, s már azon voltam, hogy visszamegyek az intézetbe, amikor megláttam a hirdetést. Az elegáns irodában műkörmös titkárnő fogadott. A főnökének színarany feszület lógott a mellén. Gondoltam, belváros, sárgaréz tábla a kapu alatt, akinek erre telik, nem hazudhat. Két helyet ajánlottak. Amszterdamba és Torontóba kerestek bárba lányokat. Gondoltam, Amerika a lehetőségek hazája. De nekem nincs pénzem repülőjegyre, mondtam a pasasnak. Nem baj, válaszolta, az útiköltséget utólag a béremből levonják. Torontóban tízen laktunk egy szobában. A bárban, ahová szerződtem, huszonöt lány dolgozott, és jó, ha tizenöt vendég bejött piálni esténként. Konzumálással képtelenség volt elegendő pénzt keresni. Szobázni kellett. Egy menetből ötven dollár volt a lányoké. A kezdeti költségek, repülőjegy, ruhák, egyebek miatt helyből hatszáz dollár adóssággal kezdtem. Ehhez jött a szállás, a kaja. Úgy tűnt, soha nem tudok onnan kiszabadulni.  Volt egy törzsvendégem, egy fiatal holland fiú. A szülei küldték ki egyetemre. Amikor a tanulmányait befejezte, azt mondta sajnál, hazavisz Európába. Az amszterdami gépen  úgy éreztem, minden jóra fordul. Amikor leszálltunk, előre küldött Budapestre. Egy hét múlva utánam jött. Megtanított, hogyan kell a mák zöld gubójából kábítószert csapolni. Amfetamint csak hét végén szedtünk. Azzal szórakoztunk hajnalig, aztán két napon át ájultan aludtunk. Aztán jött a kokain. Grammja tizenhatezer forint volt. Pénzt kellett rá szerezni, és ez nem ment máshogy. Újra a testemmel kerestem a pénzt. Négy évig csináltuk, s az egyikünknek meg kellett halnia ahhoz, hogy a másik abbahagyhassa. A barátom meghalt, én pedig, most két éve tiszta vagyok.  

Szerző: Ventura Blvd  2009.02.12. 17:25 Szólj hozzá!

Címkék: kokain amfetamin máktea konzumálás zöld mákgubó

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr14939384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása