Na, a gyerek jobban lett. Folytatta az apja. Torka fájt, hangja el. Mondtam mézes tej. Rázta a fejét, ő fogyókúrázik. Maradt a Coldrex. Ahogy kicsit jobban lett, elment edzésre, utána szaunába, folyt róla a víz. Persze a haját megszárítani soha se volt türelme. Másnap reggelre belázasodott. Nem nagyon, kicsit. Forró italpor, egyik a másik után. Két napon belül jobban lett.

Folytattam én, torkom fájt, hangom el.
Naná, hogy én is fogyókúrázok, mézes tej, tea szóba sem jöhet. Citrom százával, fokhagyma, jó büdös. Mégse használ. Mire kicsit jobban lettem a hangom ment el. Mutogattam. Gabó röhögött, csak meg ne gyógyulj. Addig is csend van. Leírtam neki egy papírra az átkomat: három nap, s a halálodon leszel. Lett. Láz, torokfájás, citromos tea. Nem kísérleteztem tovább házi szerekkel, patika, Coldrex, c-vitamin. Láz el, maradt a száraz köhögés. 
Egy hétig folyamatosan.
A harmadik napon, átköltöztem a gyerekszobába. Mert a krákogásától nem bírtam elaludni. Már benne jártunk a januárban. A mínusz tíz kinyírta a bacikat. Mindenki meggyógyult. 
Azt hittem én.
Míg tegnap reggel arra nem ébredtem, hogy kapar a torkom. Ez nem lehet igaz.
Eszem a narancsot, edzésre járok, szedem a hosszantartó c vitamint, minden nap sétálok egy órát a kutyával. Aki egészségesebben él, az már túlzásba viszi.
Most akkor mér fáj a torkom?
Neked is fáj? Nézett rám a reggeli mögül Gabó. Mert nekem is. Ez nem fog elmúlni soha?
Mondja már meg valaki orvos, mit lehet a családban hullámzó két hónapja elmulaszthatatlan:” fáj a torkom, rossz a közérzetem, hőemelkedésem van, de nem vagyok lázas” típusú kórral csinálni: Mert antibiotikumot nem vagyok hajlandó szedni. Hogy miért?
Ezért: http://mertmegerdemled.blog.hu/2008/12/03/la_az_antibiumokkal05
Pedig mintha a gyerek is kezdene újra belázasodnia. Hányja-veti magát, és a tűródesszertjét s volt hajnlandó megenni.
 
Szerző: Ventura Blvd  2009.01.23. 12:33 Szólj hozzá!

Címkék: c nátha láz influenza coldrex torokfájás rekedtség vitamin

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr74897499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása