Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Háromszor határoztuk el, hogy abbahagyjuk a dumálást, mert másnap mindenki dolgozik. Mégis, negyedszerre is előkerült egy újabb üveg félszáraz pezsgő a frizsiderből, és megtette a hatását. Mert a pezsgő tipikusan egy olyan dolog, hogy ha boldog vagy még boldogabb, ha szomorú, még depressziósabb leszel tőle. S annál inkább, minél többet iszol. Egy  nőnek arra van szüksége, mondta Viki meglehetősen részegen, hogy a férfi tudja, mit akar vele csinálni. Nem kell az a sok édeskés előjáték, meg ciróka - miróka. Egy igazi férfi letépi rólad a ruhát, beleharap a nyakszirtedbe, megfogja a derekadat, had fájjon. Én ugyanis, - csuklott egyet a Viki, - nem bírom, ha egy férfi túlságosan kedves, mert az nőies. Legyen cseppet durva, szenvedélyes, kicsit erőszakos. Érezzem, hogy felkeltettem benne a vágyat, és ez olyan erős, hogy percig sem tud várni. Egy nőnek erre van szüksége. Éreztem, hogy ebből a monológból még baj lesz.
Próbáltam rávenni őket arra, hogy halasszuk későbbi, józanabb pillanatra a szexről folytatott vitánkat, de nem lehetett velük beszélni.
Dixi persze, hiszen ismered, utálja az ilyen kefélés központú dumákat. Jól neki is ment a Vikinek. Mert nálad minden a szexről szól, ordibálta, azt hiszed, hogy a szerelem a test öröme. De tévedsz. Az igazi férfi gyengéd, okos és odafigyel arra, amit szeretnél. Soha nem tudnék lefeküdni egy olyan pasival, akinek a hasizma az egyetlen fejlett testrésze. Engem mindig is sokkal jobban érdekelt, az, ami az emberek lelkében zajlik, - magyarázta és majdnem sírt. – Az igazi férfi tudja, hogy a nőnek simogatás kell, becéző szavak, finom kis csókok tarkótájra, óvatos, lassú mozdulatok. Az igazi férfi képes elnyújtani az a dugást. Persze, - vágott vissza Gabi, mert még soha nem volt egy igazi pasi az ágyadban. Mert te mindenki meg akarsz menteni. 
Ezen a ponton felálltam. A pezsgő elfogyott, a két legjobb barátnőm láthatóan egy életre készült összeveszni. Önhatalmúlag berekesztetem az estét. Viszontlátásra,- mondtam a csajoknak, de nem akartak tudomást venni rólam. –Na elég - mondtam kissé gorombán, - Ez az én lakásom. Az én pezsgőm fogyott el, én nem fogok tudni felkelni holnap és az én véleményemre nem kíváncsi senki. Ez hatott.
Miért te mit gondolsz, - néztek rám, mintha akkor léptem volna be az ajtón.. Szerinted mi kell az ágyban a nőnek. Megmondom, - nyitottam ki előttük az ajtót. – Legalább nyolc óra, hogy kialudhassa magát. 
De most tényleg Nada. Nem volt igazam? Egyáltalán, szerinted milyen a jó pasi az ágyban.

 

Szerző: Ventura Blvd  2009.01.13. 21:28 Szólj hozzá!

Címkék: szex csók előjáték simogatás jó pasi becéző szavak

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr62875874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása