Én például egy multinacionális cégnél dolgozom. A munkahelyemen tudják, hogy meleg vagyok. Így aztán akár a nevemet is adhatnám ehhez a bejegyzéshez, de a barátnőm nem szeretné. Ő titkolja, hogy leszbikus. Vele az egyik leggyakoribb vitatémánk éppen ez.  Én legszívesebben kiállnék az ablakba és kikiabálnám mindenkinek, hogy tudják meg, meleg vagyok és boldog. El sem tudom képzelni, hogy egy szőrös mellkasú, durva pasihoz vonzódjak. A lányok közül is a nőies, vékony, finom csajokat szeretem. A leszbikusok között egyébként többen vannak a fiús nők. Sokan még a mellüket is lekötik, bőrszerkóba járnak és pontosan ugyanolyan macsók, éppen olyan bunkó nőcsábászok, mint a fiúk. Sajnos mi, nőies leszbik kevesen vagyunk, és ez eléggé megnehezíti az ismerkedést. Tizenkilenc éves voltam, amikor először szerelmes lettem. Az egyik barátnőmbe. Nem volt köztünk semmi komoly. Egyszer csókolóztunk. Az is inkább csak játék volt. De én nem tudtam őt elfelejteni. Vágyódtam utána, szerettem volna mindig a közelében lenni. Akkor jöttem rá, hogy leszbikus vagyok. Nem okozott ez semmiféle lelki megrázkódtatás. A mostani barátnőm az első, igazi kapcsolatom. Már az első szerelmes éjszaka után tudtuk, hogy egymásnak rendelt minket a sors. Mióta együtt élünk, minden megváltozott. Elkezdtem főiskolára járni, kerestem magamnak munkahelyet, kiegyensúlyozott vagyok és boldog.

A barátnőm viszont nehezen fogadta el, hogy leszbikus. Pedig a fiúk soha nem érdekelték. Húsz éves korában a bankban, ahol dolgozott mellé sodródott egy lány. Beleszeretett. Vele feküdt le először. Utána  súlyos depresszióba zuhant. Nem értette, nem akarta elfogadni. Öngyilkossági gondolatai voltak. Az egyetem befejezése után véletlenül ment el egy leszbi klubba Látta, hogy nincs egyedül. Voltak futó kapcsolatai, mielőtt megismerkedtünk. De már a megismerkedésünk pillanatában rögtön éreztük, hogy ez igazi szerelem.  Nagyon rövid időn belül összeköltöztünk. Otthon elmondtuk.  Persze a családunk sejtette, csak nem mertek rákérdezni. Még meg is könnyebbültek egy kicsit, amikor kiderült.  Azóta megszokták, hogy mi így vagyunk egy pár. És pontosan úgy bánnak velünk, mint ha heterók lennénk.
 
Szerző: Ventura Blvd  2009.03.02. 09:50 1 komment

Címkék: leszbikus meleg párok leszbikus bár

A bejegyzés trackback címe:

https://mertmegerdemled.blog.hu/api/trackback/id/tr79974853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jacques Ucca (törölt) 2009.03.02. 15:24:54

Nu, akkor örüljtek egymásnak, bakker aztán vastagon sz****jatok mindenki fejére.. Sokszor a melegek maguknak csinálnak problémát, ahogy észrevettem
süti beállítások módosítása